fredag 18 april 2008

Kontaktannons! Gast sökes!

Hej jag är en dominant man som söker sällskap över helgen.
Du bör gilla att långsamt färdas över vatten, vara en mästare på att koka kaffe och helst ska du ha en väl ingrodd doft av fisk. Fingerfärdighet och duktig på problemlösning är ett plus. Då jag har en läggning av att trä små plastskallar på silklöjjor så hoppas jag att du har detsamma.
Om du så önskar så kan jag använda ett 8 fots spö (finns i olika hårdheter) för att ge dig lite smisk om du varit olydig, allt för våran trevnad på sjön.
Vid en ej spikad tidpunk finns det en stor chans att en tredje part gör entré som kan få både dig och mig att skaka av en näst intill evig laxfrossa.

Sol och finväder utlovas hela helgen så här har du en chans du inte får missa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade inte tvekat ;)