tisdag 15 juli 2008

Nu börjar finliret!

Det har varit mycket gös nu ett tag i bloggen. Fiskade faktiskt själv gös med Jonas i söndags, det var jävligt trevligt men som vanligt när jag följer med Jonas ut i båten är det stendött sånär som på en grön och några mindre gösar.
Hursom, på fredag börjar min säsong på allvar. Jag, Erik och Pär drar raka spåret till Norge efter jobbet för att vifta upp harr. Premiär för Pär i Norge så det ska bli grymt. Jag har även köpt en ny fiskeväst så jag lär ju få asmycket fisk nu.
Återkommer på tisdag med bilder och rapport.

Jag avslutar med en graciös flugfiskebild från förra årets norgetur.

5 kommentarer:

Jonas sa...

Hahaha! Vilken posé!

Jonas sa...

Förresten. Satt du inte inne med ett fint gösrecept? Har du länken?

Magnus sa...

Just fan! Kommer här...

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=578225

och

http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=578191

tuben sa...

grym bild mange! jag vill se SAMTLIGA bilder från norgeresan! publicera!

Anonym sa...

Riktigt läcker bild!! Härligt med lite harrfiske. Själv går jag just nu och harvar i Vättern efter harren... Men än så länge verkar den inte vara i närheten av mina hotspots. Snart så blir det ordning på min fiskejournal med!