tisdag 24 mars 2009

Löja

Drog en repa till Regalmarin igår för att kitta upp med löja och all diverse utrustning som man aldrig får nog av.
Till min stora besvikelse så hade dom tomt på lagret. Blev smått ställd då jag siktat in mig på löjfisket i många veckor nu.
Försökte lirka av Hedin ett gäng för nån vecka sen, han hade men inga till övers.

Tröst köpte ett löjsubstitut i form av Baitrix Tunable, gummi löjor med metalskena i som går att forma som en av äkta vara.
Fick dock napp idag!
Efter ett tips av trollar´n så kom jag i kontakt med guiden Jocke Sandgren som hade lite löjor på lager.

Löjfisket är räddat!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Tony skönt att du fick tag på löjor till slut.Efter att farsan slängt ett par hundra av mina löjor i hans frys så lyckades Bergvärme borrarn dra ur skarvsladden till frysen i källaren så jag vart ytterliggare 500 löjor fattigare (suck) /Hedin

tuben sa...

ut och meta med dig spaggen!

Anonym sa...

Metet redan fixat Tuben specimen kungen Jögga P skulle fixa 1000 nya färska till helgen lova han...

Tony sa...

Ja, jag måste ta tag i den biten. tänkte att hedin ska bli min löjguide vid tillfälle. tills dess får man surt pynta för prylarna.