torsdag 10 juli 2008

Skapligt gösfiske igår

Stack direkt från jobbet till sjön igår igen. När jag hade fått ut grejerna insåg jag att det va den sjätte fiskedagen på en vecka trots att jag jobbar heltid och inte har semester. Som sagt, "det ska jävlar nötas..." Hade ett skapligt gösfiske igår med 9 landade gösar och några bonusgäddor. Ingen bamse, men många fina upp till drygt 3 kg. Eftersom kameran är död och jag tänkte maska fram till löningen med att inhandla en ny har jag ingen bild, så jag passar på att posta en bild jag fick av en snäll fiskare på forumet fiskesnack.com. Detta är en lika båt som min, bortsett att jag har en annan motor och att min båt är helvit istället för blåvit. Men så här nånting hade jag tänkt att den ska se ut när den är klar. Eventuellt minus en djuprigg till förmån för extramotor. Hoppas jag hinner en bit på vägen under semestern som börjar om 10 dar.

1 kommentar:

masse sa...

Det är ju min gamla skuta!:.)