tisdag 8 december 2009

ny motor, nu saknas bara båten...

jag har jagat ny båtmotor ett tag nu, och plötsligt dök den upp på blocket. efter kontakt med säljaren, som verkade seriös, blev det en liten nätt roadtrip till värnamo i söndags.



här är den, min nya leksak! en mercury f 50 efi från 2005. den har endast gått 6,4 timmar, och är alltså inte ens inkörd! nu står den undanstuvad på ett bra ställe och inväntar våren. då ska min nuvarande båt säljas, och en ny fin hardtop i femmetersklassen skall inskaffas. båttips mottages tacksamt! just nu är jag mest intresserad av en uttern 5000 ht, men jag är inte sen att ändra mig om någon har bra argument att komma med.

3 kommentarer:

Jonas sa...

Sån fina krejen!

Tror minsann att spisen är större än kapten...

Anonym sa...

Wow, this article is nice, my sister is analyzing these things, therefore I am going to tell her.


Here is my web page - jackpot 6000

Anonym sa...

Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your
website, how could i subscribe for a blog website? The account helped me
a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

my site - jackpot 6000 review ()